Pres

Intervju sa MMORPG-Center.com

"DA bi zapoceo borbe i zauzimanje provinicja voda klana mora da okupi tim od najmanje 15 igraca i da objavi napad na neutralnu ili neprijateljsku proviniciju (svi napadi se objavljuju jednom dnevno). Zatim ce se odgovarajuci broj borbi odigrati prema zakazanom rasporedu. Sto je veci vas klan, to je teze odbiti sve napade i prosiriti imperiju."

Intervju sa MMO-Symposium.com

"Mi gledamo na World of Tanks kao na neprekidan servis, zato cemo se truditi da ga konstantno unapredujemo. Razmatramo mogucnost da izbacujemo jednu novu mapu ili nekoliko modela tenkova nedeljno. Plan nam je da obezbedimo mnogo novog sitnog sadrzaja redovno."

Intervju sa Rockpapershotgun.com

"Hajde da zamislimo veliku mapu sveta sa nekoliko stotina provincija. Na samom startu pocecemo od istocnih granica Nemacke do Volge i od Skandinavije do Rumunije. Provincije su podeljene u nekoliko ekonomskih kategorija, od osnovnih do "prestonickih" koje ce pruzati najvecu novcanu korist vlasnicima."

Intervju sa Game-Debate.com

"Polako cemo da prosirujemo vozni park tenkova planiranih za punu verziju igre dodajuci neke prototipove i, naravno, predstavicemo i nove nacije, tako da cete moci da upravljate britanskim, italijanskim, francuskim i japanskim vozilima. Nove mape, dodatni PvP modovi (recimo Survival ili Garage Wars) i tone dodatnog sadrzaja bice dodate takode."

Pregled igre sa Gameplanet.co.nz

"U ovoj igri je ogroman potencijal, pod uslovom da je staza unapredivanja svakog tenka logicna, postoji dovoljno zainteresovanosti od strateski nastrojenih igraca, a oni izbegavaju da idu putem jeftinih pobeda… sa nestrpljenjem cu ocekivati izlazak otvorenog beta testa uskoro."

Intervju sa FreeMMOstation.com

"Planiramo da pokrenemo kampanju kojace trajati u nedogled sa ratovima klanova koji ce se odigravati na globalnoj mapi. Sledeca stvar koju cemo da uradimo da kompletiramo globalnu kampanju je da uvedemo istorijske bitke — serije borbi koje ce se odigravati na mapama koje ce biti slicne kao istorijske lokacije na kojima su se originalne bitke odvijale i samo specificnim modelima tenkova ."

Intervju sa Massively.com

"Fokusirani smo na period od 2. Sv. Rata do rata u Koreji jer je to periodiz istorije tenkova koji je video nastanak takvih legendi kao sto su nemacki Maus i sovjetski T-44… Za razliku od modernih modela, tenkovi tog doba nisu imali precizne i sofisticirane sisteme za nisanjenje i kontrolu vatre, sto znaci da je mnogo toga zavisilo od umesnosti posade."

Prvi utisci SK.co.rs

"Ljubitelji tenkovske akcije na kompjuteru godinama nisu imali razloga za zadevanje palca za prsluk, podvriskivanje u kolu sa drugim oklopnim nerdovima i lepljenje novcanica na celo muzikanta. Poslednja dobra igra sa teskometalnim junacima bila je Panzer Elite (ne mislimo na tres naslove sa sufixom Action), koja je izasla jos 1999. Od tada, pa do dana kada smo upali u betu World of Tanksa, nase cevi behu suhe."